söndag 22 maj 2011

Söndag..

Söndagar är alltid lika tråkiga för man vet så väl att man ska upp dan efter och gå till skolan, men imorgon är det nästan ännu tråkigare för vi har orienteringsdag. Så det blir till att dra på sig träningskläder redan på morgonen. Har valt den lätta banan inte den svåra orkar inte springa i skolagen som på den svåra, Den lätta har iaf så man följer stigar. Man får bara hoppas att man kommer med dom man vill :D Sitter och lyssnar på musik och kollar igenom alla mina gamla bilder, Spara bilder säger jag bara det ger många minnen i framtiden! Just nu regnar de (N) Hoppas det blir bättre väder imorgon men vill inte att det ska vara stekande sol för då blir det bara så varmt att springa i skogen. Får la se om jag orkar sätta upp håret imorgon iaf så jag slipper få håret i ansiktet när jag springer. Glömt skriva vad jag gjort idag. Men jag har varit och ridit på Artemis en riktigt härlig tur det är bara så synd att man inte kan rida långt för hon har jätte dålig kondition. Man har ju så klart gosat med deras golden retriever. Det är två måsten jag ska ha när jag blir äldre en golden retriever gärna fler och så ska jag förmodligen ha häst ett tag iaf, Men när man börjar jobba och sånt kanske skaffar barn så kan det bli jobbigt med häst. Som tur är det ett bra tag kvar innan jag kommer till sånt :P Men nu ska jag plocka upp det sista i mitt rum. Så ni får hare så gött tills i morgon :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar