onsdag 1 juni 2011

HAPPY FACE!

Min Moped som står och väntar på att jag ska ta kortet!!! :)<3
Jag är glaaaaaaaad :D Jag har fått mitt körkortstillstånd till mitt AM kör kort (Klass 1 moped) Jag ska på kurs dagen efter skolavslutningen och det är ca 8 timmar som bara är teori och sen en annan dag ska jag ha körundervisning för man måste köra fört ca 1 timme i inhägnat område och så sen blir det ca en timme ute på gatan/vägen. Hoppas det blir jätte kul, kanske lite jobbigt att sitta på en moped så länge :o Men jaja det blir kanske bara en gång i livet så man får stå ut :) Har allt jag behöver hjälm lås m.m :P Ska åka på manikyr imorgon  det ska la bli kul :D Hoppas bara att det håller till skolavslutningen som det är tänkt :P Men ni får se bilder på mina naglar senare i morgon ska dit kl 11 på morgonen så jag måste gå upp senast 9 :P Så blir ingen lång sovmorgon i morgon iaf. Men har 4 dagar sen :P Hare gött <3

3 kommentarer:

  1. jag vill oxå köra moped men mina föreldrar och jag glömer helatiden att skriva in mig på körskolan

    SvaraRadera
  2. Jag behöver inget körkort för att köra moppe xD

    SvaraRadera
  3. Jag måste ha det på klass 1 moped ;D

    SvaraRadera