torsdag 8 december 2011

Helvetet kan vara mitt i livet...

Hejj alla!

Idag har jag tjafsat med min lärare och min mentor, Sen skrev jag på fb och då får rektorn höra det och säger till mig rätt rejält. Sen bråkar man med vänner och sist men inte minst mina föräldrar och alla tjafs/bråk har på något sätt eller vis med skolan att göra! Jag vet inte om det bara är jag som får sånt här men börjar bli jävligt trött på det! Vet inte om det är jag eller bara mitt liv som är menat så här?

Men har so inlämning tills i morgon inte helt klar börja på 2:an och nu har jag jobbat till 9:an så imorgon efter ridningen blir det den sista! FAAAAAN va gött! Sen Lördag blir det en as nice dag :) Lusse natta på lördag med Ellinore och resten :P
Vi kommer la vid halv 11 :P Käkar på dagen någon gång :)
Går vid halv 8 till hennes mormor och äter pannkakor och fixar om oss till disco kl 9
Vid 1 blir vi hämtade av hennes föräldrar, sen blir det att sova hos Ellinore :) As NIIIIIICE ;D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar