torsdag 5 januari 2012

En tråkig torsdag!

Hejj!

Jag har inte gjort så mycket idag vaknade vid tolv på förmiddagen Hehe :D
Sen åt jag frukost XD
För ungefär en timme sen hoppade jag in i duschen :P Och så klart när man ska gå upp i handduken så har Sebbe (min bror) och hans lan kompis Agge (August ) så klart kommit och för att äta :D Vilken tur jag hade att dom inte såg mig Haha xD Så nu sitter jag här och bloggar och lysnar på musik och så klart att man chattar på fb med ;) Sen vad jag ska göra i kväll har jag inte en aning om :P

Puss och kram Michaela <3

3 kommentarer:

  1. Sv Hehe nejnej det är kvar sen minstingen. Han skulle ju ha kommit för tre veckor sen (men kom för fem veckor sen!) så det är bara jag som vart slö o inte tagit bort det :P

    SvaraRadera
  2. Hallå där :)
    Nu har jag länkat dig,så har inte du länkat mig än så gör det!
    Kram♥

    SvaraRadera
  3. Sv Nej jag kan inte säga att det är tråkigt att det bara är pojkar =) Men det är klart, jag vill gärna ha en flicka också -får hoppas på det nästa gång. Trodde faktiskt att Noah var en flicka först eftersom jag blev så dålig under graviditeten - men ack så jag bedrog mig ;) Men nån gång så, för jag är ju inte "klar" med barnafödandet än om jag får bestämma :D

    SvaraRadera