söndag 4 september 2011

Svar på frågestunden


Anonym sa...

Hej kan du lägga upp en bild på dig osminkad???
Svar: Ja du, du kan få drömma på för det kommer tyvärr aldrig att hända, sorry...

snuskpär sa...

får man smygta på din rumpa :D?
Svar: Haha varför smygta? ;)

Maria sa...

Haj :D
1. kan du lägga in dagens outfits(stavning)nån gång :)?
Svar: Ja det kan vi ordna
2.vill du pierca dig? 
Svar: Ja det vill ja, i näsan
3. göra en tatto?
Svar: Japp, på höger eller vänster axel
4.Jag vill göra en tatto vart tycker du det är snyggt att ha en?
Svar: Det kom med i svaret ovan 
5.hur långt är de från dig till din skola?
Svar: Inget jag tänker på men ca 15 med moped ;D
6. kan du avslöja tio saker ingen visste om dig?
Svar: Kan vara svårt xD Mina vänner brukar veta det mesta xD
7. läser du andra bloggar och vilka isf?
Svar: Ja jag läser andras kan lägga upp dom senare ;D
8 ska jag skaffa blogg?
Svar: Ja det tycker jag värkligen!! :D
9.vad är din riktiga hårfärg?
Svar: Det är ljust ljust brunt
10.vart skulle du åka om då reste utomlands?
Svar: Grekland ;D
Tråkiga frågor men det får duga ;)

Madeleine ♥ sa...

1.Kan inte du göra ett videoinlägg? :)
Svar: Kan bli svårt, men jag ska försöka! :)
2. om du fick byta plats med en kändis för en dag, vilken kändis skulle du välja då? :)
Svar: Hmm.. Den var svår :o Typ Sebastian krantz
3. hur länge har du bloggat?
Svar: Sedan maj 2011
4. vad heter din bästavän? :)
Svar: Jag har några stycken (:

Alexander sa...

Micha jag har en fråga från Hannes han e liksom kååt på folk som ramlar med moppen och han e liksom små kär i dig ;)
Svar: Jaha ja? Xd vart är frågan? xD

IdaLeijon sa...

1,Hur sminkar du dig?
Svar: Det borde du veta Ida ;)
2,Favvomat?
Gillar grillat kött :P
3,Favorit färg`?
Svar: Svart rösa grön vit
4,Favorit foundation?
Svar: Dreem matte moss 
5, Favorit färg på ögonskugga?
Svar: Ljust brun eller lite guld :P
6,Favorit Mascara?
Svar: Max factors
7,Brukar du gå i jeans?
Svar:Bara jeans tajts isf:P
8,Brukar du gå i Mjukisbyxor?
Svar: Ja men inte till skolan
9,Hur många bästa vänner har du?
Svar: har aldrig räknat xD men typ 5-6
10,Vilka är dina bästa vänner?
Svar: Förlåt men orkar inte säga alla xD
11,Favorit pc spel?
Svar: The sims 2 :$
12,Vilken kläd stil skulle du säga att du har?
Svar: MIN EGNA ;D
13,Vad är det pinsammaste du gjort?
Svar: Minns ej, det va för pinsamt för att komma ihåg xD
14, vad är ditt längst,seriösa förhållande?
Svar: Tror det va mellan 1-2 månader, om jag minns rätt o.0
15,Vad är dina intressen?
Svar: DATA, lite sport, umgås och åka moped ;D
16, Vad är din favorit sport?
Svar: Ridning och vollyboll
17,Vad är det bästa djuret du vet?
Svar: Katt först sen hund :P
18, hur ofta färgar du ditt hår?
Svar: Så ofta jag får för mamma xD
19,Gillar du att blogga?? :)'
Svar: ja, men lite tråkigt när man inte vet vad man ska skriva xD
20,Vart redigerar du dina bilder?
Svar: Picnik om jag redigerar dom alls ;P
21,Är det någon du inte träffat på länge som du
skulle vilja träffa igen?
Svar: Ja alla från campinglivet 
22, Vilka är det du vill träffa som du inte har träffat på länge?
Svar: dom från campingen
23, Tycker du Kissie är en bra bloggare?
Svar: No shit o.0  hatar henne :o
24; räcker det med frågor? :DSvar: ja det gör det ;D

Hoppas alla blev nöjda med svaren! ;D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar