tisdag 27 september 2011

Tisdag (:

Hejj, Idag har jag varit i skolan som många andra har :p Men har haft två prov idag, Det jag kollade mest på sumpa jag totalt alltså min Tyska. Sen hade jag även No prov, Jag skulle bara göra det för att det va meningen att jag jag skulle ha gjort det veckan efter Visan/praon Som är nästa vecka, Men gjorde det idag och Mia värkade nöjd! ;D
Efter som jag är väldigt skol trött så har mamma sakt när jag har gjort mitt So prov som jag inte heller gjort och om jag får minst G på No provet ska jag få skullcandy hörlurar i grönt   http://cdon.se/hemelektronik/skullcandy_inkd_in-ear_-_green-11790080
Och så ska jag få ett silikon skydd till min mobil även det i gröönt ;D
http://lux-case.se/amazona-gron-samsung-galaxy-mini-s5570-skydd.html
Så just nu hoppas jag på det bästa!! :)
Sen så ska pappa "surva" min mopped den har gått väldigt långt! 66000 något om jag minns rätt :)
Nämnde ju här ovan att jag har Visa/prao Jag ska vara på ett Privat företag som heter Trätorgets skor :) Finns i Falköpign tror bara det finns där :P Men där ska jag vara en vecka och hjälpa till ;D Kommer bli kul :) Ska kolla om det finns några snygga skor som jag vill ha :p Behöver ett par nya höst / Vinter skor :) Men alla får ha det så skönt nu ;D Studie dag på torsdag! = SOVMORGON!!!!!!!!! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar