lördag 29 oktober 2011

Gårdagen!

Hejj alla :) Bloggar lite för gårdagen nu! ;D

Jag va i skolan som vanligt :P
Syslöjd - Blev klar med återvinings uppgiften :) Väskan till mamma i jul klapp blev bra! Kommer inte upp en bild förens efter jul för då kan mamma se den xD Hon beställde väskan kan man säga men hon vet inte hur det ser ut :P
Idrott/Bad - Jag simmade 8 längder, "livräddade" Och hämtade ring på botten :P Så nu är jag klar för minst ett G i idrott :P
Matte- Ja vi skulle haft matte men vi blev informerade om vart pengarna vi samlar in till en skola i Peru skulle gå till. Dom har 5 datorer ingen vet något om dom. Så vi ska betala en som kan lära dom om datorer så dom kan använda dom :) Och vi köper även internet upkoppling åt dom :P Hoppas dom blir glada. Vi på Gudhemsskolan jobbar alltså en dag och samlar in pengar till en skola i Peru. Gjort detta i 11 år på skolan.
Ridning- Efter skolan red jag :) Rider på Klockare gården lite utanför Falköping :) Helt underbart med hästar!
Kvällen- duschade när jag kommit hem :) Sen kollade jag på film med mamma och pappa :)
                               
                                              Hoppades att ni hade en lyckad kväll igår? :) Kram Michaela <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar