lördag 29 oktober 2011

Mitt liv!

Hejj jag har fått en kommentar av en Anonym :P Som vill att jag ska berätta lite om mig och min familj.

       Min familj

Jag (lilla syster) : Michaela Bergström
Mamma : Zora
Pappa : Jörgen
Storebror : Sebastian
4 Åriga katten : Harry

Det är mina familj medlemmar :)

       Mina intressen:

Jag är en tjej som gillar det mesta! :)
Just nu Rider jag bara. Har spelar fotboll som liten, Och slutade med vollybollen för kanske en månad sen. Jag vill spela basket men förlågt att åka en timme för att komma till träningen och hem två gånger i veckan.
Jag gillar musik, Det ska finnas bra med bas i låtarna om det ska vara kul xD
Målar även och skissar och sånt :) Finns bilder på mimmi och musse som jag målat senast.
Jag är ca 1.68 m lång :)  Och har hår lite längre ner än till axlarna. Sminkar mig :P Kan kanske göra en smink video om ni vill se hur jag gör xD
Gillar även att vara med vänner :) Hehe spelar sims 2 ibland ;D
Data är även ett av mina intressen som jag har men liksom inte plocka isär och sånt, utan mer chatta och snacka även webba med folk :) Skype äger! Kan snacka med vem som helst! ;D Mobilen är även en del av mitt liv! Smsar mycket :)
Jag är inte den tjejen som ofta går med klack utan hellre gympaskor :) eller "stret skor"
Går antingen i mjukis eller tajts :) Är inte så mkt för jeans, inte bekvämt att ha xD
Älskar att sova över hos typ kompisar och sånt :) Kul att vara med dom och även komma ifrån familjen för ett dygn eller mer ;D

    Onödig information om mig


Det senaste har jag alltid haft nagerlack, gärna sånt som täcker helt :)
Jag har ett hål i varje öra :P Ska ta flera :) I slut ändan hoppas jag på 3 i ena och 2 i andra örat :P
Brukar inte ha massa smycken utan bara ett halsband som jag haft sen julen 2010 och ibland örhängen :P
Väldigt sällan jag har armband och halsband nu för tiden :P
Gillar att fixa med andras hår typ fläta och sånt :P


Ja det är la de som jag kan komma på nu xD Hoppas du är nöjd, är det något mer du vill veta så skriv gärna det på en kommentar eller vart som :)
                                                                                  Puss och Kram  Michaela <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar