onsdag 31 augusti 2011

Detta sminket använder jag "dagligen"


Maria, Du ville se hur jag sminkar mig, jag visar bilder på sminket och berättar (:
Först använder jag Dreem matt mosse det bruna på bilden, det applicerar jag med en trekantig smink svamp.
Sendan använder jag ett cover all puder i den svarta "platta" saken :P
Efter jag gjort detta tar jag en ögonfransböjare och börjar mina fransar.. Sen tar jag en eyliner pensel och tar eyliner som är i den lilla burken med silvrigt lock :)
När jag lyckats få det ganska lika tar jag på mascara använder 2 stycken, först tar jag den som är rosa (mascaran ÄR svart) och applicerar det på övre fransarna! Sedan tar jag den svarta max factorn.  och använder det på övre och undre :P Till sist tar jag cajalen den smalaste saken på bilden, och använder den vid dom undre ögonfransarna.

2 kommentarer:

  1. (Y) haha jag som trodde de var rosa mascara:/ hehe ;)

    SvaraRadera
  2. Ja du blir alltid så fin, men du är söt utan smink oxå. Kramis

    SvaraRadera