onsdag 31 augusti 2011

Trååkigt..

Hejj bloggen va ett tag sen.. Jag måste lära mig att blogga oftare och mer (:
Men jag hoppas ni har haft en bra skolstart, och inte allt för många läxor ;)
Själv sitter jag hemma just nu.. Känner mig inte helt okej för att gå till skolan!
Ska kolla lite på min So-artikel sen som ska vara klar på fredag så jag måste nu jobba hemma för att bli klar med den. Vi får la hoppas den blir okej :P Just nu sitter jag och lysnar på musik och kollar fb. Man kan ha roligare än vad jag har men.. men..
Jag hoppas att alla har haft det bra :)
I helgen som varit va jag på kusten och sov i stuga på Ramsvikscamping inte säker på stavningen men ja xD
Vi hade super duper kul! :D Sen nu i september ska min familj och ena av familjerna från kusten åka till gbg(Göteborg)Och gå på lisseberg och sen förmodligen shoppa dagen efter :) Kommer bli awsome ;D

Men ni får ha det så skönt och om ett tag blir det en frågestund igen så börja klura ut frågor :D Det är kul ;D<3

1 kommentar:

  1. Ja vi hade så kul, och vi ser oxå fram empt Göteborg, Liseberg och shopping såklart! Kram

    SvaraRadera