måndag 8 augusti 2011

En till dålig uppdatering o.0

Ja hej Bloggen. va ett tag sen ni fick ett inlägg att läsa så det kommer ett här.. Det hade kommit oftare om jag hade gjort saker under mitt lommar lov men jag är så trött så jag sitter vid datan eller umgås med kompisar.
Men jag kan iaf säga att jag har klarat moped körningen och provet! Så jag har moped körkort eller ja ett AM-körkort som det heter :)  Min moped har ni sätt redan om jag inte minns fel ska kolla igenom och kolla det men ni kommer ändå få en ny bild snarast den har varit med om någon mer vurpa nu så.. Ni kommer även få se min hjälm som jag fick med när jag köpte mopeden och sen även den jag har köpt nu... Säger en sak försök att inte använda en begagnad hjälm det kan vara små sprickor i hjälmen som man inte ser. Så det är mycket bättre att köpa en ny :D <3

1 kommentar: