torsdag 24 november 2011

Allmänt om mig :)

- OM DIG/ ALLMÄNT

Hur gammal är du? - 15

Hur lång är du? - 167

Hur mycket väger du? - Vet faktiskt inte :s

Har du några piercingar/tatueringar? - Nja, inte piercing men hål i öronen ska ta flera

Vilken skola går du på? - Gudhemsskolan

Vad vill du bli när du blir äldre? - Vill gå linjerna Handel, Vård och omsorg eller Barn och Fritid, vet inte riktigt vad jag
                                                   vill bli men någon inom dom :)


Är du singel? -
 Jupp

Har du syskon? - Ja en bror 17 bast

Vart bor du? - Lite utanför Falköping

Är du nöjd med dig själv? - Alla ser fel på sig själv så nej :P 

Vad tror du andra får för intryck av dig? - Pratig, skrattar mycket dålig humor xD

Din favoritmaträtt? - Spagetti och köttfärssås min egna ;D

Vilken maträtt kan du verkligen inte äta? - Lever

Din naturliga hårfärg? - brunett


- SENASTE -

Som ringde dig? - Erik

Som smsa dig? - Erik

Som du smsa? - Elin

Som du kramade? - Harry xD

Som du kysste? - Umm.. Inte en susning xD

Som du slog? - Harry :O

Som du bråka med? - Pappa!

Som massera dig? - Mamma 

Som du dela dricka med? - Jag vet inte :P

Missade samtalet? - Erik


- KÄRLEK & SEX -

Har du pojkvän? - Nej

Hur många har du haft sex med? - Ingen, än

Hur många gånger har du varit kär? - 2-4

Har du blivit dumpad? - Ja

Har du dumpat någon? - ja 

Är du romantisk? - Ja, när det behövs xD

Kärlek vs sex? - Kärlek

Ditt längsta förhållande? - 3 månader

Har du haft ett kk-förhållande med någon? - Nej vill inte ha det heller!

Vad faller du för hos killar? - Bruna ögon, långa, håret

Tror du att man kan hålla ihop föralltid? - Ja, men det är sällsynt och måste viljas av båda!

Har någon varit otrogen MED dig? - Nej

Har någon varit otrogen MOT dig? - Nej

Hade du berättat för dina förälrar om du hade blivit gravid? - Ja men inte direkt, eller det beror på min ålder...

Vad använder du för preventivmedel? - Inget

Vid vilken ålder tycker du det är okej att bli sexuellt aktiv? - 15 :P

Vad är det finaste en kille kan säga till sin flickvän? - Det som man verkligen menar! Säg inte något du inte menar
                                                                                till 110%
- ANVÄNDER DU... -

Deodorant? - Ja? :o

Parfym? - Dagligen typ :P
Kjolar? - Nej

Klänningar? - Bara när jag ska vara fin, skolavslutningar och sådant

Hoodtröjor? - Ja! Stora som man kan riktigt krypa ihop i :)

Hårmousse? - Ne :o

Hårspray? - Nja inte så ofta

Klackskor? - På sommaren ibland 

Body spray? - Nej o.0

Rouge? - Ja lite

Foundation? - Ja

Ringar? - Nja

Mössa? - Nej klarar mig har så tjockt hår :P

Hårband? - Nej!

Nagellack? - JA!

- SANNINGEN OM DIG/ DÅLIGHETER -

Har du snattat någon gång? - Ne

Har du druckit alkohol? - Smakat..
Röker du? - Haha borde jag första mina lungor? 

Snusar du? - Blä nej!

Har du druckit så mycket att du spytt? - Nej

Har du slagit/kastat något mot en glasruta så att den krossats? - Nopp

Har du druckit en alkoholdryck utan att veta vad det är för något? - Nej xD

Har du strulat med en främling på fyllan? - Nopp

Ljuger du ofta för dina vänner? - Beror på om sanningen kan skada en vän..

Har du tagit en väns pojkvän? - Ja men efter dom gjort slut, Vi "bytte" Haha xD

Har du varit otrogen? - Nej!!

Umgås du i kretsar där folket brukar "röka på"? - No

Har du hotat någon? - Ja men inte på allvar 

Har du mobbat någon? - Hihih Ja men lite på skojj :P


- VEM/VILKA...

Är din bästavän? - Har ingen som är speciell utan jag har mina vänner och bästisar 

Saknar du? - Dunkan, Dirk.. Känner typ ingen som dött..

Vill du träffa just nu? - Mamma xD 

Umgås du mest med? - Ellinore :)

Stör du dig på? - Horan. en del vet vem det är! 

Ringde du senast? -
 Mamma xD

Skrev åt dig senast på facebookchatten? - Ellinore :P

Vem puffade dig senaste på facebook? - Har inte en blekaste xD

Vem skrev du senaste med på msn? - Oscar tror jag använder inte msn längre...

Vem kommer du träffa imorgon? - Klassen min familj och stalltjejerna :)

Vem har du inte träffat på länge? - Maria, Lollo, Cicci, Mathilda :(

Vem skulle du ta med dig på en utlandsresa just nu? - Den som ville åka med xd


Festar mest av dina vänner? - Umm.. Vet inte xD

I din klass umgås du mest med? - Ellinore 

Är snyggast i klassen? - Johan, isaac & Robin! Jag är ärlig xD

Hamnade du senast i grupp med i klassen? - Ellinore, Eline och Harley

Skulle du vlija se ut som? - Jag vet inte så jag va nöjd.


- JA/ NEJ FRÅGOR -

Är du helsvensk? - Nej

Är du glad just nu? - Ja

Har du en hund? - Nej

Har du en katt? - Ja 

Har du varit utomlands nångång? - Nej

Har du svarat ärligt på alla frågor? - Ja!
Är du blyg? - Inte så värst 

Ska du ta körkort? - Har am kort ska ta bil och motorcykel i mitt liv med!

Ska du tatuera dig/pierca dig? - Självklart!

Vill du ha barn? - Ja ;D

Hade du kunnat adoptera? - Ja

Hade du kunnat adoptera bort? - Nej

Har du en egen dator? - Ja

Går du i högstadiet? - Ja 

Går du på gymnasie?
 - Nej

Är dina föräldrar skilda? - Nej

Mår du bra just nu? - Bara bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar