onsdag 16 november 2011

Dagen idag.

Hejj idag har det varit en ganska normal dag. Varit med Ellinore efter skolan snacka mest va även ute och satt lite vid datan :P

Skoldagen!
NO läx/prov - Gick fett kast men jaja....
SO- repetion - Det gick bra har prov på måndag så (:
Engelska- Glosor- Det gick förväntas fullt bra xD 19/24 (: Riktigt nöjd!
Lunch - Köttlåda och potatis = Det va inte gott! "röd/rosa" köttlimpa/köttfärslåda......
Svenska- Haha ja vad gjorde vi xD Dom gick igenom något och jag målade serier om Ellinore och om Elin :)
Bild- mönster- Blev klar med mitt mönster i bilden kommer KANSKE bild på det någon gång :P
Ellinore- Hade kul men vi snackade mest och hade trevligt (:

                                P.S våran stationära data har pajjat :$ Inte bra :( Måste sitta vid min lilla mini pc :( Jaja
                                             får vara glad att jag har någon data :P Skridskor på idrotten på fredag :)
                                                                                          Kram på er hälsningar Michaela ")

4 kommentarer:

  1. Hej!
    Ja,det är dom vadå då? :)

    SvaraRadera
  2. Först vill jag veta varför du tog bort min andra kommentar för? o.o

    SvaraRadera
  3. Den har skickas och du har tagit bort den..varför vet jag inte och jag vill gärna veta varför ._.?
    För det stog liksom "Din kommentar kommer synas när den har godkänts" eller ja det står något sånt så du har fått den men tagit bort den å jag vill veta varför?! o.o

    SvaraRadera
  4. Sluta ljug för helvete..vafan den skickades och du har fått den så ljug för helvete inte!!!

    SvaraRadera