lördag 12 november 2011

Kvällen

Hejj alla :)

Varit hemma idag är så himla förkyld :( Har precis kommit ut ur en varm och lång dusch  så skönt ;D Nu ska jag ta på mig lite mjukisar och en tröja sen ska jag sätta på vattnet så jag kan få honungs vatten (Kokat vatten och en tsk honung, Och låt det svalna så du kan dricka) Det är så skönt för halsen när man har ont! Jag är förkyld igen :( Men nu blir det honungsvatten och efter det ska jag mysa ner i sängen med en bra film och lite designer idéer, Har en "topp model" bok :P Där finns det färdiga tjej kroppar som man får designa kläderna och hår och allt sånt (: Om det blir bra kanske det kommer upp en bild eller två :P
Okej jag ska vara ärlig, innan jag går ner till vattnet och de ska jag designa lite på fb :) "Fashion Designer" Om bara det gått 24 timmar sen jag gjorde dom senaste vill säga :P Men kram på er! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar